راهنمای استفاده از سامانه کارت پرسنلی

۱۰ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۴۲۲۶ راهنماهای اساتید راهنماهای کارمندان
تعداد بازدید:۷۳۳

 

به منظور دستیابی به فرم درخواست صدور کارت، ابتدا از طریق احراز هویت مرکزی وارد سامانه جامع اداری مالی دانشگاه به آدرس https://hrs.ut.ac.ir شوید.

 

از منوی سمت راست صفحه، بر روی مدیریت کارتابل کلیک کرده و از مسیر امور منابع انسانی، فرم درخواست صدور کارت را انتخاب کنید.

در پنجره باز شده، لیست کلیه درخواست‌های قبلی که در سامانه ثبت شده باشد نمایش داده می‌شود.

جهت صدور کارت جدید از دکمه درخواست جدید استفاده نمائید.

 

در صفحه جدیدی که باز می‌شود علت درخواست کارت را مشخص نمائید و چنانچه صدور کارت جدید برای شما مستلزم هزینه است تصویر فیش واریزی را در همین صفحه بارگذاری نمائید و دکمه ذخیره را بزنید.

در قسمت بالای پنجره باز شده اطلاعات مربوط به درخواست کارت و در قسمت پایین آن اطلاعاتی که بر روی کارت چاپ می‌شود نمایش داده می‌شود که لازم است این اطلاعات توسط کاربر بررسی شود و چنانچه مورد تائید است دکمه ارسال جهت اقدام زده شود.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات شما دیده می‌شود به مسئول کارگزینی واحد خود جهت اصلاح مراجعه نمائید.

و چنانچه می‌خواهید عکس دیگری بر روی کارت شما چاپ بشود در قسمت مدیریت کارتابل -> امور منابع انسانی گزینه تکمیل مشخصات فردی را انتخاب نمائید.

در صفحه باز شده با استفاده از گزینه ویرایش وارد صفحه تکمیل مشخصات فردی شده و فایل عکس جدید خود را بارگذاری نمائید و دکمه ذخیره را بزنید.

درخواست کارت شما برای مسئول مربوطه در اداره کل منابع انسانی ارسال می‌شود.

چنانچه نیاز به توضیحات یا اصلاحاتی باشد، ایشان در همان قسمت توضیحات درخواست برای شما یاداشت می‌گذارند و درخواست را به کارتابل شما برمی‌گرداند.

برای مشاهده این توضیحات در قسمت مدیریت کارتابل، کارتابل نامه بر روی درخواست مذکور کلیک نموده و قسمت توضیحات را مطالعه نمائید.

 

 

 


‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

چگونه تیکت ثبت کنم؟


( ۲ )