راهنمای استفاده از سامانه وام (راهبری)

۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۹ کد : ۴۲۲۵ راهنماهای کارمندان
تعداد بازدید:۴۲۷

 

به منظور دستیابی به زیرسامانه وام، ابتدا از طریق احراز هویت مرکزی وارد سامانه جامع اداری مالی دانشگاه به آدرس https//hrs.ut.ac.ir شوید.

از منوی سمت راست صفحه، بر روی مدیریت امور رفاهی کلیک کرده و از مسیر امور وام، می‌توانید به فرم‌ها و گزارشات مربوط به وام و پس انداز دسترسی داشته باشید.

 

در منوی باز شده جهت ورود و اصلاح اطلاعات وام واحدها از زیر منوی خلاصه وضعیت وام رفاه استفاده نمائید. درقسمت بالای صفحه باز شده واستفاده از فیلدهای جستجو کاربر مورد نظر را پیدا کرده و با کلیک بر روی اسم فرد آن شخص را انتخاب نمائید.

با انتخاب فرد مورد نظر در قسمت پایین صفحه اطلاعات وام‌های مربوط به او نمایش داده می‌شود. به صورت پیش فرق فیلد فعال تیک خورده است و تنها وام‌های فعال شخص نمایش داده می‌شود چنانچه بخواهید وام‌های تسویه شده فرد را نیز مشاهده نمائید تیک فعال را بردارید.

رو به روی نام هر وام چهار گزینه حذف، تغییرات، ضامن و اقساط وجود دارد.

از گزینه حذف تنها زمانی می‌توانید استفاده کنید که اطلاعات وام مربوطه در سامانه حقوق خوانده نشده باشد. پس از خوانش حقوق امکان حذف وام به هیچ عنوان وجود ندارد و چنانچه نیاز به تسویه وام باشد باید از گزینه تغییرات استفاده کرد.

در صفحه مربوط به تغییرات هر وام چنانچه از قبل هر تغییری بر روی اطلاعات این وام انجام شده باشد به صورت یک لیست نمایش داده می‌شود.

جهت تسویه وام مربوطه از دکمه افزودن استفاده نمائید.

با زدن دکمه افزودن صفحه زیر را مشاهده می‌نمایید، اطلاعات مربوطه را تکمیل نموده و دکمه ذخیره را بزنید.

توجه نمائید که جهت حذف وام برای فیلد علت واریزی حتماً تسویه حساب را انتخاب نمائید.

جهت ایجاد وام جدید برای هر عضو در منوی وام، زیر منوی خلاصه وضعیت وام رفاه پس از انتخاب نام فرد (مطابق مراحلی که در همین راهنما آورده شده بود) در قسمت پایین صفحه با استفاده از دکمه جستجو در نوع وام، وام مورد نظر را از لیست انتخاب نمائید چنانچه واحد استقرار فرد متفاوت باشد با استفاده از فیلد مرکز هزینه می‌توان مرکز هزینه وام را مشخص کرد و پس از تکمیل سایر فیلدها با استفاده از دکمه ذخیره آن را ثبت نمائید.

جهت ایجاد حق عضویت برای هر عضو در منوی وام، زیر منوی خلاصه وضعیت پس انداز بعد از انتخاب نام فرد (مطابق مراحلی که در همین راهنما آورده شده بود) در قسمت پایین صفحه با استفاده از دکمه جستجو در عنوان پس انداز، صندوق مورد نظر را از لیست انتخاب نمائید و پس از تکمیل سایر فیلدها با استفاده از دکمه ذخیره آن را ثبت نمائید.

جهت حذف حق عضویت برای هر عضو در منوی وام، زیر منوی خلاصه وضعیت پس‌انداز بعد از انتخاب نام فرد (مطابق مراحلی که در همین راهنما آورده شده بود) در قسمت پایین صفحه با استفاده از دکمه تغییرات وارد فرم مربوطه بشوید.

با زدن دکمه افزودن صفحه زیر را مشاهده می‌نمایید، اطلاعات مربوطه را تکمیل نموده و دکمه ذخیره را بزنید.

توجه نمائید که جهت حذف حق عضویت، در فیلد علت واریزی حتماً تسویه حساب را انتخاب نمائید.

 

‌‌‌

چگونه تیکت ثبت کنم؟