راهنمای دانشجو -ثبت درخواست گواهی موقت پایان تحصیلات

۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲ کد : ۳۲۲۷ راهنماهای دانش آموختگان
تعداد بازدید:۸۰۶۴۵

جهت مشاهده فلوچارت درخواست گواهی موقت اینجا کلیک نمائید.

درخواست گواهی موقت

*تذکر مهم: برای دانشجویانی که تاریخ دانش آموختگی آنها بعد از ۰۱/‏۰۷/‏۱۳۹۵‬ می‌باشد لازم است گزارش دانش آموختگی قبلاً به پرونده الکترونیکی ارسال شده باشد. در صورتی که به هر دلیل گزارش فارغ التحصیلی به پرونده الکترونیک ارسال نشده باشد هنگام ثبت درخواست با خطای مواجه می شوید و امکان ثبت درخواست وجود ندارد. بنابراین لازم است ابتدا درخواست دانش آموختگی ثبت نماید. بعد از درج گزارش دانش آموختگی در پرونده الکترونیکی دانشجو امکان ثبت درخواست امکان پذیر خواهد بود.
جهت ثبت درخواست گواهی موقت پس از مراجعه به سامانه جامع آموزش (سیستم گلستان) از منوی پیشخوان خدمت اقدام نمائید.

شکل ۱ -درخواست گواهی موقت

 

شکل ۲- تکمیل آدرس پستی

 

در این قسمت پس از پرداخت هزینه و بارگذاری مدارک، درخواست را به کارشناس ارسال نمائید.
*هنگام ارسال درخواست به کارشناس اگر نیاز به پیامی به کارشناس هست در قسمت توضیح درج کنید.

شکل ۳- تکمیل مراحل درخواست

‌‌‌‌‌‌‌

پس از ارسال به کارشناس و بررسی توسط ایشان مدرک گواهی موقت پایان تحصیلات شما چاپ و پست خواهد شد.
*در صورتی که اشکالی وجود داشته باشد کارشناس از طریق گردش کار به اطلاع شما خواهد رساند. بنابراین به گردش کار دقت کنید.
پس ارسال گواهی موقت به اتوماسیون اداری و امضای آن، به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد.
"*پس از اتمام روند کار، در قسمت خاتمه یافته می‌توانید گردش کار در اتوماسیون اداری را مشاهده نمایید.

شکل ۴- مشاهده گردش کار

 

 

 

 

 

چگونه تیکت ثبت کنم؟


( ۱۳۱ )