http://eoffice.ut.ac.ir

راه اندازی فرم هویت حقوقی

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۵۳ کد : ۳۰۵۸ راهنماهای اساتید راهنماهای کارمندان
تعداد بازدید:۲۸۴۲

در سامانه اتوماسیون اداری مسیر کارتابل -> فرم -> هویت حقوقی به صورت زیر عمل نمائید:

۱- جهت ثبت هویت حقوقی، ابتداً لازم است وضعیت پست الکترونیکی هویت حقوقی در سامانه احراز هویت مرکزی جدید مورد بررسی قرار گیرد. بدین منظور پست الکترونیکی مورد نظر را) بدون) ut.ac.ir @ در قسمت نام کاربری وارد نموده و دکمه جستجو را کلیک نمائید.

۲- در صورتی که نام کاربری شما قبال در سامانه پست الکترونیکی معرفی شده باشد سیستم پیام می‌دهد: «قدیمی یافت شد، شما می‌توانید با تکمیل این فرم درخواست ثبت این نام کاربری را در سامانه جدید ارسال نمایید.» در غیر این صورت اگر نام کاربری شما در سیستم جدید نیز وجود نداشته باشد پیغام می‌دهد: «هویت حقوقی با این نام کاربری ثبت نشده است، شما می‌توانید درخواست ثبت آن‌را ارسال کنید. در هر دو صورت به مرحله ۳ بعدی بروید. در صورتی که این نام کاربری قبال در سامانه جدید ثبت نام شده باشد پیام مناسب داده می‌شود و می‌توانید از فرم خارج شوید.

۳- مشخصات فرم را کامل نمائید. روی هر کدام از جعبه‌های متنی که وارد می‌شوید پیام راهنمای لازم به شما نمایش داده می‌شود. مثال وقتی تاریخ پایان را ویرایش می‌نمایید فرمت معتبر برای مقدار تاریخ به شما نشان داده می‌شود. پس از ذخیره فرم، شماره سند مشخص گردیده و در فرم نمایش داده می‌شود.

نکته: تاریخ پایان را بر اساس نیاز و کاربرد پست الکترونیکی مشخص نمائید. به عنوان مثال برای پست الکترونیکی مربوط به یک کنفرانس می‌توان تاریخ پایان را با مدت فعال بودن یک سال تنظیم نمود.

نکته: اگر نیاز به توضیحاتی وجود دارد در قسمت توضیح درج نمائید.

نکته: وضعیت فعال بودن را حتماً مشخص نمائید

۴- دکمه «دیگر» را کلیک نمائید. تاییدکنندگان و امضا کننده فرم به صورت زیر مشخص شوند: (لازم به ذکر است سیستم به صورت اتوماتیک این موارد را ثبت می‌نماید اما لازم است صحت تأیید کننده اول بررسی شده و در صورت نقص کامل گردد).

تأیید کننده اول: رئیس واحد

تأیید کننده دوم: سرکار خانم هنگامه میرزاقاسمی؛ کارشناس امور رایانه معاونت سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه

امضاکننده: جناب آقای دکتر سید امید فاطمی؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی

۵- نامه جهت تأیید به رئیس واحد ارسال گردد.

۶- پس از مراحل تأیید و امضای هویت حقوقی در سامانه احراز هویت دانشگاه ثبت می‌گردد و نتیجه در گردش نامه قابل مشاهده خواهد بود.

۷- پایان

توجه: در صورت نیاز به ویرایش فرم پس از ذخیره آن، مجدداً مسیر مسیر کارتابل / فرم / هویت حقوقی را طی کنید و پوشه کارتابل را باز کرده و وارد فرم شده و گزینه ویرایش را کلیک نمائید.

>> ارسال خودکار سند به پرونده الکترونیک دانشجویان

>> سوالات متداول سامانه الکترونیکی دبیرخانه و گردش مکاتبات

>> راهنمای بخش اول: تغییرات رابط کاربری

>> راهنمای بخش دوم: در دسترس قراردادن ابزارها

>> راهنمای بخش سوم: امکانات افزوده شده

<= بازگشت به راهنمای سامانه الکترونیکی دبیرخانه و گردش مکاتبات

چگونه تیکت ثبت کنم؟


( ۱ )