آشنایی با پایگاه دانش سامانه میز خدمت الکترونیک دانشگاه
پس از ورود به سامانه میز خدمت الکترونیک دانشگاه، صفحه پایگاه دانش در مقابل شما قرار میگیرد. در این صفحه عموماً دو پنل قابل مشاهده میباشد.

در پنل اول و در بخش راهنمای کار با میز خدمت الکترونیک دانشگاه تهران، راهنماهای لازم جهت کار با سامانه میز خدمت الکترونیک دانشگاه در دو دسته راهنماهای کاربران و کارشناسان تهیه و ارائه شده است.
در بخش دیگر کلیه مستندات راهنمای مرتبط با خدمات در قالب راهنماها، دستورالعملها و سوالات متداول ارائه شده است.

در پنل دوم خدمات به تفکیک حوزه موضوعی دستهبندی و ارائه شده است.

علاوه بر بر این دو پنل، در موارد خاص و به تناسب نیاز، پنلهای دیگری نیز به این صفحه اضافه میشود.
جستجو در پایگاه دانش
نوار جستجوی تعبیه شده در قسمت هدر پایگاه دانش میتواند کاربران را در جستجوی مطالب یاری کند.

برای این منظور کاربران میبایست کلید واژههای مرتبط با موضوع خود را در این قسمت تایپ و سرچ نموده و از فهرست موارد شناسایی شده موضوع خود را دنبال کنند.

در پنل خدمات به تفکیک حوزه و در هر یک از حوزههای موجود، مجموعه خدمات قابل ارائه در قالب گروههای خدمت مختلف دستهبندی و ارائه شده است.

کاربران با انتخاب گروه خدمت مد نظر خود میتوانند ریز خدمات قابل ارائه در گروه مربوطه را مشاهده نمایند.

با کلیک بر روی هر یک از خدمات ارائه شده، صفحه شناسنامه خدمت به کاربر نمایش داده میشود.

شناسنامه خدمت
در این صفحه اطلاعات مرتبط با خدمت مربوطه، اعم از تعریف خدمت، معرفی ذی نفعان خدمت، شرایط درخواست خدمت، تعهدات ارائه خدمت و مستندات راهنمای موجود مرتبط به کاربر ارائه میگردد.

ثبت تیکت
در صورتی که کاربر با مطالعه این صفحه پاسخ خود را دریافت نکرد، میتواند با کلیک بر روی گزینه ثبت تیکت یا ثبت درخواست در گوشه سمت چپ بالایِ صفحه اقدام به ثبت درخواست خود نماید.

بازگشت به منوی پایگاه دانش
در صورتی که در سایر صفحات سامانه بوده و قصد رجوع به صفحه اصلی پایگاه دانش را دارید، میبایست از منوی پایگاه دانش در نوار سمت راست صفحه، زیر منوی مشاهده پایگاه دانش را انتخاب نمایید.
