راهنمای دریافت درصد همانندجویی و ثبت پایان نامه/ رساله در ایرانداک

۱۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۲ کد : ۴۳۱۸ راهنماهای دانشجویان
تعداد بازدید:۲۸۳۴

 

دریافت درصد مشابهت (همانندجویی) در درخواست تصویب موضوع و درخواست دفاع

دانشجو جهت دریافت درصد مشابهت (همانندجویی ) لازم است در سایت https://tik.irandoc.ac.ir اقدام به همانندجویی فایل پایان نامه / رساله خود نماید.

نکات مهم:

  • در صورتی که اولین بار است که وارد سایت tik.irandoc.ac.ir می‌شوید باید نام نویسی کنید و سپس بقیه مراحل را طی کنید.
  • اولویت ایمیل دانشجو جهت همانندجویی، ایمیل شخصی مندرج در سامانه جامع آموزش می‌باشد. در صورتی که ایمیل شخصی خالی بود از ایمیل دانشگاهی استفاده نمائید مسیر مشاهده ایمیل درج شده در سامانه آموزش برای دانشجویان عبارتست از: اطلاعات شخصی و کلی---مشاهده اطلاعات ثبت شده در سامانه---پردازش پست الکترونیکی و شماره دانشجو
  • دانشجو ملزم است که بعد از دریافت درصد همانندجویی و گواهی آن از روش فوق، مقدار درصد و گواهی مربوطه را در فرایندهای درخواست تصویب موضوع و درخواست دفاع ثبت نماید تا استاد راهنما و … انرا بررسی و تأیید نمایند.

 

ثبت پایان نامه / رساله در ایرانداک در درخواست دفاع

دانشجویان می‌بایست در درخواست دفاع، در مرحله ثبت فایل پایان نامه / رساله در ایرانداک، فایل پایان نامه / رساله خود را در سامانه به آدرس https://sabt.irandoc.ac.ir نیز بارگذاری و کد رهگیری دریافتی را در توضیحات در فرایند درخواست دفاع و در قسمت کد رهگیری پایان نامه نیز ثبت نمائید.

نکته: دانشجویانی که فرایند درخواست دفاع آنان خاتمه یافته، اما پایان نامه خود را در سامانه ایرانداک ثبت ننموده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت پایان نامه خود از طریق آدرس فوق اقدام نمانید. قابل ذکر است این افراد اقدامی در سامانه آموزش ندارند.

 

** در صورت ابهام در مراحل فوق و یا دریافت خطا لطفاً در قسمت تماس با ما، آدرس‌های فوق اقدام به ثبت تیکت نمائید.

‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌چگونه تیکت ثبت کنیم؟ 

 

‌‌

‌‌‌‌‌‌‌


( ۷ )