امکانات سامانه جدید آموزش
صفحه اصلی سیستم بهستان به شکل زیر نمایش داده میشود.
برای دسترسی به امکانات سیستم بهستان از یکی از دو روش زیر اقدام میشود:
۱ - دسترسی مستقیم:
با استفاده از منوها همانند شکل زیر.
۲ - انتخاب سریع:
بدین ترتیب که در نوار جستجوی در بالای صفحه اصلی، بخشی از امکان مورد نظر را تایپ میشود.
پردازش: فرمهایی که توسط آنها میتوان اطلاعات موجود در سیستم را تغییر داد.
گزارش: فرمهایی که توسط آنها میتوان از اطلاعات موجود در سیستم، خروجیهای گوناگون گرفت.
نوار امکانات بالای صفحه اصلی به شرح زیر است:
- : این آیکون شما را به صفحه اصلی هدایت میکند.
- : توسط این آیکون شما میتوانید از امکاناتی نظیر {تغییر گذرواژه، تکمیل اطلاعات شخصی، تنظیمات کلمه عبور و …} استفاده کنید.
- : این آیکون برای نمایش پیامها استفاده میشود.
- : این آیکون برای نمایش کارپوشه استفاده میشود.
- جهت خروج از سیستم از این گزینه استفاده میشود.
در میز کار چهار قسمت به شرح زیر وجود دارد:
روزنامه: در این قسمت درخواستهایی که اکنون میتوانید به دانشگاه ارائه دهید نمایش داده میشود.
کارهای آتی: در این قسمت درخواستهایی که در آینده میتوانید به دانشگاه ارائه دهید نمایش داده میشود.
تقویم: در این قسمت کارهای مهم شما مانند جلسه دفاع، جلسات امتحان و جلسات کلاس یادآوری میشود.
حسابدار: در این قسمت امور مالی مانند وضعیت نهایی شهریه یا وضعیت بدهی خوابگاه نمایش داده میشود.
نحوه ایجاد درخواست و پیگیری از دانشگاه:
از منوی درخواست شما میتوانید درخواست مورد نظر را جستجو کنید، برای مثال دانشجو برای اخذ گواهی اشتغال به تحصیل میتواند رو گزینه "درخواست صدور گواهی و معرفی نامههای دانشجویی" کلیک کرده و درخواست مورد نظر را ثبت کند.
بعد از ایجاد درخواست برای پیگیری آن میتوانید از کارپوشه در سمت چپ صفحه اصلی استفاده کنید یا از منوی بالای صفحه اصلی روی کلیک کنید.
(جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به راهنمای پردازش / گزارش مربوطه در سیستم بهستان مراجعه نمائید)