راهنمای اضافه کار خارج از کارت
این راهنما بمنظورتشریح فرآیند * اضافه کار خارج از کارت* تدوین شده است. در صورتی که خارج از بازه زمانی شیفت کاری خود، دارای اضافه کار میباشید میتوانید از طریق این گزینه درخواست اضافه کاری خود را ثبت و جهت بررسی برای مدیر مربوطه ارسال نمایید.
۱ - ورود به سیستم گردش کار
کاربران گرامی، بمنظور ثبت "اضافه کار خارج از کارت" میبایست ابتدا وارد سایت به آدرس t as.ut.ac.ir شده و گزینه گردش کار را انتخاب نمایند.
شکل ۱: اضافه کار خارج از کارت
۲ - ثبت درخواست
پس از ورود، مطابق شکل شماره ۲ از زیر مجموعه درخواستهای من در منوی سمت راست صفحه، گزینه اضافه کار خارج از کارت را انتخاب نمائید.
شکل ۲: اضافه کار خارج از کارت
سپس مطابق شکل شماره ۳ گزینه ثبت درخواست جدید را انتخاب نمائید.
شکل ۳: اضافه کار خارج از کارت
در کادر نمایش داده شده، دلیل اضافه کار- تاریخ- مدت زمان و توضیحات را درج نمائید.
شکل ۴: اضافه کار خارج از کارت
پس از ثبت درخواست شما جهت بررسی برای مدیر مربوطه ارسال میگردد.
شکل ۵: اضافه کار خارج از کارت
نکته ۱ |
چنانچه میخواهید درخواست ثبت شده خود را ویرایش و یا حذف نمائید، از منوی درخواستهای من و گزینه اضافه کار خارج از کارت درخواست را انتخاب نموده و گزینه ویرایش را انتخاب نمائید. |
نکته ۲ |
اگر درخواستی توسط مدیر تأیید شده باشد و نیاز به حذف آن درخواست دارید باید درخواست ابطال ثبت نمائید. |
نکته ۳ |
کاربران گرامی میتوانند جهت مشاهده گردش کار درخواست خود و نیز کسب اطلاع از پذیرفته شدن یا رد شدن درخواست خود، پس از انتخاب درخواست مربوطه، بر روی گزینه گردش کار کلیک نمایند. |