راهنمای نحوه ابطال درخواست تأیید شده

۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۳۷۷۳ راهنماهای کارمندان
تعداد بازدید:۲۲۴۹

این راهنما بمنظور تشریح فرایند راهنمای" ابطال درخواست تأیید شده" تدوین شده است. در صورتی که درخواستی را به اشتباه در سامانه ثبت نموده‌اید و به تأیید مدیر رسیده باشد، برای لغو درخواست باید درخواست ابطال آن را در سامانه ثبت نمائید. کاربران محترم، لطفاً بمنظور تسریع انجام فرایند به نکات توجه نمائید و مراحل را با دقت انجام دهید.

نکته ۱

لطفاً به تذکرهای موجود در فرم‌ها توجه فرمایید.

 

 

۱- و رود به سامانه حضور و غیاب

کاربران گرامی، بمنظور ثبت "درخواست ابطال" می‌بایست ابتدا وارد سامانه حضور و غیاب به آدرس https://tas.ut.ac.ir شده و گزینه گردش کار را انتخاب نمایند.

۲- ابطال درخواست تأیید شده

پس از ورود، مطابق شکل شماره ۱ از زیر مجموعه درخواست‌های من در منوی سمت راست صفحه، گزینه ابطال درخواست تأیید شده را انتخاب نمائید.

شکل ۱. مراحل ثبت ابطال درخواست تأیید شده

مطابق شکل ۲، از منوی بالای فرم ایجاد شده فیلترهای مورد نظر را (نوع درخواست، روزانه یا ساعتی، بازه زمانی) اعمال نمائید. درخواست مورد نظر را انتخاب و گزینه درخواست ابطال را کلیک نمائید.

شکل ۲. مراحل ثبت ابطال درخواست تأیید شده

پس از تأیید درخواست شما توسط مدیر، طبق شکل ۳ درخواست ابطال شده به صورت ابطال شده نمایش داده می‌شود.

شکل ۳. مراحل ثبت ابطال درخواست تأیید شده

 

 


( ۴ )