راهنمای روال تایید کالا توسط امین اموال کل

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۳۷۲۸ راهنماهای کارمندان
تعداد بازدید:۳۵۴

امین اموال کل با مراجعه به میزکار الکترونیک خود، تعریف کالا یی که از جانب امین اموال شعب تایید شده و برای وی ارسال شده است را مشاهده می‌نماید.

۱- امین اموال کل برای تایید کالا در ابتدا به آدرس erp .ut.ac.ir مراجعه و در فرم باز شده اطلاعات احراز هویت فردی را وارد و دکمه ورود را انتخاب نماید. (شکل ۱)

شکل ۱ ورود به صفحه احراز هویت

۲- با وارد کردن اطلاعات احراز هویت، به صفحه شخصی وارد شوید.(شکل ۲)

شکل ۲ ورود به صفحه erp

 

  • توجه: در صفحه باز شده ابتدا درستی شعبه فعال و سال مالی را بررسی نمایید.

۳- در منوی سمت راست گزینه ا داری و سپس میز کار الکترونیک مراجعه و سپس بر روی دریافتی کلیک نمایید. (شکل ۳)

شکل ۳ میزکار الکترونیک

۴- بر روی آن دبل‌کلیک نمایید.(شکل ۴)

شکل ۴ تایید کالا

 

۵- فرم باز شده، همان فرمی است که توسط کارشناس کالا تکمیل و توسط امین اموال شعبه، اصلاح گردیده است و حال نوبت آن است که امین اموال کل نسبت به اصلاح، تایید و یا عدم تایید کالای خواسته شده اقدام نماید.

۶- پس از اصلاح فرم تعریف کالا بر روی تصمیم گیری کلیک نمایید.(شکل ۵)

شکل ۵ تایید کالا

۷- با انتخاب گزینه"ثبت و ارسال" کالای مورد نظر در سیستم ایجاد می‌گردد و کاربران به این کالا دسترسی خواهند داشت.(همچنین پیامی جهت اطلاع رسانی به میزکار الکترونیک کارشناس کالا ارسال می گردد.)

۸- با انتخاب گزینه" عدم تایید و برگشت"، کالای مورد نظر در سیستم تعریف نمی‌شود و همچنین پیامی جهت اطلاع رسانی به میزکار الکترونیک کارشناس کالا ارسال می‌گردد.

۹- همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می نمایید، پیامی از طرف امین اموال کل مبنی بر تعریف کالای درخواستی به همراه کد کالا برای کارشناس کالا ارسال شده است.(شکل ۶)

شکل ۶ اطلاع رسانی تاییدیه کالا

 

شکل ۷ اطلاع رسانی تاییدیه کالا