سوالات متداول کاربران

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰ کد : ۳۵۵۶ راهنماهای کارمندان
تعداد بازدید:۱۲۵۸

۱- کاربر شعبه فعال خود را نمی بیند؟

جهت مشاهده و انتخاب شعبه فعال، کاربر باید در منوی سمت راست بر روی کاربری کلیک کرده و شعبه فعال خود را انتخاب نماید. در صورتیکه شعبه فعالی وجود نداشت باید درخواست خود را در سامانه its3.ut.ac.ir ثبت نمایید.

۲- نامه‌ها و درخواست‌های ارسالی خود را درکجا می‌توانم مشاهده کنم؟ و از کجا اطلاع پیدا کنم که درخواست من در چه مرحله‌ای از کار است؟

جهت مشاهده درخواست‌های ثبت شده خود، بر روی ارسالی کلیک کرده و تمام نامه‌های ارسالی خود را مشاهده کنید. و سپس جهت اطلاع از وضعیت نامه خود، بر روی نامه مورد نظر کلیک کرده سپس برروی عملیات، و بعد از آن بر روی وضعیت گردش کار کلیک کنید تا مشاهده کنید نامه درخواست کالای شما در چه مرحله‌ای از کار است.

۳- چرا تنها تعدادی از پیام‌های دریافتی و ارسالی در کارتابل قابل مشاهده است؟

کاربر گرامی دقت نمائید که در هر یک از صفحات دریافتی و ارسالی پیام‌ها، در گوشه سمت چپ، سه آیتم جهت فیلتر پیام‌ها وجود دارد که بر اساس زیر قابل فیلتر است:

۱- فیلتر بر اساس تاریخ ۲ فیلتر بر اساس وضعیت نامه ۳- فیلتر بر اساس خوانده شده یا خوانده نشده

درصورتی که هر سه آیتم بر روی همه موارد باشد شما قادر خواهید بود تمامی پیام‌هایتان را مشاهده کنید.

به تصاویر زیر دقت نمائید:

۴- جهت پیدا کردن نامه‌ای بر اساس تاریخ، شماره درخواست و… چگونه می‌توانیم نامه را پیدا کنیم؟

در قسمت جستجو در کارتابل می‌توان بر اساس تمامی خواسته‌ها جستجو را انجام داد.

۵- چگونه می‌توان از صفحه کاربری خودمان خارج شویم؟

کافیست بر روی نام کاربری خود اشاره کرده و گزینه خروج از سیستم را کلیک کنید.