راهنمای بخش" بررسی تغییرات انجام شده پرسنل ، توسط کارشناسان کارگزینی"

۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۸ کد : ۳۲۷۵ راهنماهای کارمندان
تعداد بازدید:۵۶۵۰

کاربران و استفاده کنندگان از زیر منوی گردش احکام:

 

این راهنما جهت استفاده کارشناسانی (اعم از واحدها و خود کارگزینی) که قرار است تغییرات انجام شده توسط پرسنل را بررسی نمایند تهیه گردیده است.

مراحل انجام کار به شرح زیر می‌باشد:

در سامانه پرسنلی در فرم گردش احکام، در قسمت اطلاعات سامانه خدمات کارکنان لیست اطلاعات پرسنلی را که در قسمت وب اطلاعات خودشان را ویرایش کردند مشاهده می‌کنید.

اطلاعات تا زمانی که در وضعیت" در صف انتظار" هستند می‌توانند توسط پرسنل تغییر کنند اما به محض اینکه توسط شما با زدن دکمه در حال بررسی در وضعیت" در حال بررسی" قرار بگیرند قابل تغییر نیستند.

شما می‌توانید با دوبار کلیک کردن روی هر سطر، جزئیات آن را مشاهده کرده و با کلیک تأیید درخواست آن را تأیید کرده و به کارشناس نهایی بفرستید که در این صورت وضعیت در حال" تایید اولیه" قرار می‌گیرد. و یا اگر کارشناس نهایی هستید با کلیک تأیید درخواست وضعیت" تأیید نهایی" می‌شود.

کارشناس واحد و کارشناس نهایی اگر اطلاعات را با زدن رد درخواست، رد کنند وضعیت در حالت" رد درخواست" قرار می‌گیرد و به کارتابل پرسنل در وب باز می‌گردد.

 

شکل ۱- نمایش وضعیت

 

 

 

در قسمت" توضیحات" کارشناس واحد و کارشناس نهایی، می‌توانند توضیحات لازم را برای پرسنل بنویسند.

شکل ۲- اضافه کردن توضیحات توسط کارشناس

 

 

پس از زدن دکمه" ثبت"، توضیح نوشته شده در پایین صفحه به شکل زیر قابل رؤیت خواهد بود.

 

شکل ۳- اضافه شدن توضیحات به پایین صفحه

 

 

در ستون پیوست مدارکی را که پرسنل پیوست کرده است قابل مشاهده است. که با دابل کلیک کردن روی آن می‌توان فایل پیوست شده را مشاهده نمود.

 

شکل ۴- مشاهده‌ی مدارک پیوست شده

 

چگونه تیکت ثبت کنم؟


( ۲ )