راهنمای فرم " توافقنامه "

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۸ کد : ۳۲۴۵ راهنماهای کارمندان
تعداد بازدید:۱۲۵۹۰

 

در ابتدای هر دوره ارزیابی، مدیران بلافصل برای هر پرسنل اقدامات قابل اجرا در طول آن دوره را با توافق پرسنل تحت عنوان توافقنامه ثبت و تائید می‌نمایند.

جهت انجام می‌توانید پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور و ورود به سیستم، از منوی " در حین اجرای دوره"، زیرمنوی " توافقنامه" را کلیک نمائید (شکل ۱):

شکل ۱

 

در فرم نمایش داده شده ابتدا از قسمت " دوره ارزیابی" (شکل ۲)، دوره ارزیابی مورد نظر را انتخاب نمائید:

شکل ۲

سپس از قسمت " ارزیابی شونده" (شکل ۳)، فردی را که می‌خواهید مورد ارزیابی قرار داده را انتخاب نمائید:

شکل ۳

 

 

جهت انتخاب فرد مورد نظر بر روی آیکن ذره بین می‌بایست کلیک نمائید:

 

شکل ۴

 

سپس مطابق شکل ۵، از لیست نمایش داده شده (" لیست پرسنل")، فرد مورد نظر را انتخاب و روی دکمه " انتخاب " کلیک نمائید:

شکل ۵

در ادامه جهت ورود اطلاعات بر روی دکمه " جدید" کلیک نمائید:

 

شکل ۶

 

حال نیاز است که در فرم باز‌شده، توافق‌نامه مورد نظر را با توجه به آیتم‌های موجود در آن مطابق شکل ۷ تکمیل نمائید.

 

شکل ۷

 

پس از تکمیل اطلاعات، بر روی دکمه " درج" کلیک نموده تا اطلاعات ثبت‌شده نمایش داده شود.

 

شکل ۸

 

درصورت نیاز به اصلاح اطلاعات، می‌بایست بر روی دکمه " ویرایش" سطر مورد نظر همانند شکل ۹ کلیک نمائید:

شکل ۹

 

همین‌طور می‌توانید درصورت نیاز به حذف اطلاعات نیز، بر روی دکمه " حذف" سطر مورد نظر کلیک نمائید.

 

شکل ۱۰

پس از ورود کلیه اطلاعات مورد نظر طبق روال فوق، بر روی دکمه " تائید" کلیک نموده (شکل ۱۱) تا اطلاعات در فرم " کارتابل ارزیابی عملکرد کارکنان" قابل مشاهده باشد:

شکل ۱۱

 

شکل ۱۲

نکته:

  1. اطلاعات مربوط به این فرم باید در ابتدای دوره ارزیابی تعریف و تائید شود.

  2. امکان تکمیل و تائید اطلاعات توسط خود فرد ارزیابی شونده و مدیر آن فرد وجود دارد.

  3. پس از تائید اطلاعات، امکان حذف و ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

  4. تنها فردی که اطلاعات را تائید کرده است, امکان روئیت آن‌ها را در فرم " کارتابل ارزیابی عملکرد کارکنان" مربوط به فرد مورد نظر دارد

چگونه تیکت ثبت کنم؟


( ۹ )