راهنمای به روز رسانی ضدویروس McAfee

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۶ کد : ۲۹۴۶ راهنماهای عمومی
تعداد بازدید:۱۵۴۰۶

پس از نصب Agent ضد ویروس McAfee بر روی سیستم، بصورت خودکار ضد ویروس و تمامی اصلاحیه‌ها و بروز رسانی‌های مربوط به آن بر روی سیستم نصب خواهد شد. به طور معمول کل فرآیند نصب در حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه در پشت صحنه انجام می‌گردد. لازم است جهت اطمینان از نصب صحیح و اطلاع از بروزرسانی کامل ضد ویروس، بر روی آیکن ضد ویروس McAfee در TaskBar راست کلیک نموده و بر روی گزینه‌ی About کلیک نمایید.

سپس در پنجره‌ی باز شده در مقابل قسمت Dat Version شماره و تاریخ فایل بروزرسانی درج شده و قابل مشاهده است. در شکل زیر شماره فایل بروز رسانی ۷۴۳۳ می‌باشد.

لازم به ذکر است که بروزرسانی بصورت خودکار و روزانه (صبح‌ها) از طریق سرویس دهنده McAfee در شبکه داخلی دانشگاه انجام می‌شود. در صورت خاموش بودن سیستم در زمان بروزرسانی در زمان بندی بعدی سیستم بروز خواهد شد. همچنین در صورت تمایل به بروز رسانی سیستم بصورت دستی می‌توانید بر روی آیکن ضد ویروس McAfee در TaskBar راست کلیک نموده و بر روی گزینه‌ی Update Security کلیک نمایید.

سپس پنجره McAfee Agent Updater باز شده و بصورت خودکار شروع به بروزرسانی ضد ویروس می‌نماید و پس از اتمام پنجره بصورت خودکار بسته خواهد شد.

>> پیشگیری از آلودگی سیستم با رعایت چند نکته

 

چگونه تیکت ثبت کنم؟


( ۳۴ )