راهنمای درخواست حذف پزشکی توسط دانشجو

۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۴ کد : ۳۶۵۴ راهنماهای دانشجویان
تعداد بازدید:۸۹۸۵

این راهنما بمنظور تشریح فرایند" درخواست حذف پزشکی دانشجو" تهیه و در اختیار شما دانشجویان محترم قرار می‌گیرد.

لطفاً موارد زیر را قبل از اقدام به بررسی درخواست مورد توجه قرار دهید.

 

فایل چارت فرآیند حذف و تایید درخواست پزشکی ( pdf)

 

۱- تذکرات بسیار مهم استفاده از پیشخوان خدمت

۱-۱- نکات

نکته ۱

بعد انجام عملیات در هر مرحله، حتماً بر روی آیکون تائید کلیک کنید تا بعد از اعمال تغییرات، روند گردش درخواست ادامه یابد. در صورت عدم ارسال درخواست، هیچ اقدامی برای درخواست شما انجام نخواهد شد

 

نکته ۲

در هر مرحله، می‌توانید از گردش کار درخواست خود با کلیک بر روی آیکون مطلع شوید.

 

نکته ۳

در صورتی که مراحل درخواست شما تکمیل شده باشد و یا نامه مربوط به آن به اتوماسیون اداری ارسال شده باشد از طریق تیک زدن فیلد خاتمه یافته می توانید از گردش کار خود مطلع شوید.

  1.  

۲-۱- خطاها

خطا ۱

مشاهده خطای "مدرک مورد نظر برای دانشجو وجود ندارد"در دوحالت بوجود می آید:

الف- در صورتی که مدرکی که لازمه ثبت درخواست است در پرونده الکترونیک دانشجو وجود نداشته باشد.(بطور مثال برای ثبت درخواست گواهی موقت برای دانش آموختگان قبل از ۰۱/‏۰۷/‏۱۳۹۵‬ باید ابتدا گزارش فارغ التحصیلی در پرونده دانشجو ثبت شده باشد، درغیر اینصورت خطای زیر مشاهده می شود)

ب-در صورت عدم تائید مدرک در پردازش "ارسال و تائید مدارک پرونده دانشجو" و به تبع آن عدم ثبت مدارک اجباری در پرونده دانشجو برای بعضی از گردشهایی که این مدارک ضروری است این خطا مشاهده می شود.(بطور مثال برای گزارش فارغ التحصیلی، لازم است در پردازش "ارسال و تائید مدارک پرونده دانشجو" و در فرآیند "فارغ التحصیلی نهایی" مدارک اجباری ارسال و تائید و به تبع آن در پرونده دانشجو ثبت شوند تا امکان ثبت درخواست گزارش فارغ التحصیلی فراهم شود)

 

خطا ۲

خطای "به دلیل عدم ثبت نامه در سیستم آرشیو، امکان انجام عملیات وجود ندارد." به این علت بوجود می آید که قبل ازمشاهده و کلیک بر روی آیکون مشاهده گزارش، با کلیک بر روی آیکون تائید، سعی به ارسال گزارش به اتوماسیون اداری دارید.در این صورت با خطا مواجه خواهید شد.(برای مثال در مرحله آخر ارسال گواهی موقت به اتوماسیون، اگر گواهی موقت را مشاهده نکنید و سعی به ارسال گزارش به اتوماسیون داشته باشید، با این خطا روبرو خواهید شد.)

 

۲-و رود به سامانه

دانشجویان گرامی، جهت ثبت درخواست خود، به سامانه جامع آموزش از طریق آدرس ems.ut.ac.ir مراجعه و منوی یپشخوان خدمت را باز نمایید.

۳- مراحل ثبت درخواست

دانشجویان گرامی، پس از ورود به سامانه، همانند شکل ۱ درخواست خود را ایجاد نمایید.

شکل ۱. ثبت درخواست حذف پزشکی

 

دانشجویان گرامی، پس از بازشدن صفحه درخواست بررسی مسائل و مشکلات آموزشی دانشجو، اطلاعات فرم را تکمیل کنید.

 

 

شکل ۲. ثبت درخواست حذف پزشکی

 

دانشجویان گرامی، پس از بازگشت به پیشخوان خدمت، در ردیف ایجاد شده مدارک خودرا ارسال کرده و درخواست را برای بررسی ارسال نمایید.

نکته ۴

فرم مربوط به درخواست از لینک دریافت فرم (های) مورد نیاز دانشجو از بالای صفحه دانلود کنید و پس از پر کردن فرم مورد نظر از طریق لینک ارسال فرم تکمیل شده را ارسال کنید

 

 

شکل ۳. انجام مراحل درخواست حذف پزشکی و ارسال به کارشناس

 

نکته ۵

پس از ارسال درخواست باید به کارشناس آموزش دانشکده مراجعه نمایید و مدارک خود را تحویل دهید.

۴- اطلاع از گردش کار

دانشجویان گرامی، پس از تحویل مدارک می توانید در پیشخوان خدمت، از گردش کار خود مطلع شوید.

نکته ۶

**در صورتی که نیاز به مراجعه به مرکز بهداشت، ارائه مدرک و... باشد در گردش کار به شما اطلاع رسانی می‌شود. بنابراین حتماً از گردش کار خود مطلع باشید

 

 

بعد از ارسال نامه درخواست شما به اتوماسیون، با زدن تیک آیکون خاتمه یافته می‌توانید از گردش کار خود در اتوماسیون مطلع شوید.

شکل ۴. اطلاع از گردش کار

 


( ۲۷ )