راهنمای درخواست تمدید خوابگاه متاهلین

۰۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۷ کد : ۳۵۷۱ راهنماهای دانشجویان
تعداد بازدید:۲۰۶۰

این راهنما بمنظور تشریح فرایند راهنمای " تمدید خوابگاه متاهلین " تدوین شده است. دانشجوی محترم، لطفاً بمنظور تسریع انجام فرایند مراحل را با دقت انجام دهید.

۱- ورود به سیستم

دانشجویان گرامی، جهت ثبت "درخواست تمدید خوابگاه متاهلین" پس از ورود به سیستم آموزش به آدرس ems.ut.ac.ir یا سامانه خوابگاه dorm.ut.ac.ir ، از منوی" دانشجویی،"منوی" خوابگاه" منوی" درخواست گروهی / تکی خوابگاه" منوی" درخواست" و سپس پردازش" عملیات درخواست تمدید خوابگاه متاهلین" انتخاب نمایید.(شکل ۱)

شکل ۱. مراحل پردازش درخواست خوابگاه

 

 

 

 

شکل ۲. پردازش مربوط به ایجاد درخواست تمدید خوابگاه متاهلین

همانطور که در (شکل ۲) مشاهده می‌شود، در بالای فرم، شماره دانشجویی و نام و نام خانوادگی دانشجو نمایش داده شده و در پایین فرم، جدولی است که مراحل کار را به ترتیب نمایش می‌دهد.

قالب کلی این فرم بدین صورت است که برای تمامی موارد لیست شده، راهنمایی در سمت چپ آن‌ها می‌باشد که توضیحات لازم را ارائه می‌کند. همچنین ستونی تحت عنوان" وضعیت"، وضعیت هر مرحله را نشان می‌دهد. در سمت راست لیست، با کلیک بر روی گزینه انتخاب می توانید برای انجام هر مرحله اقدام نمایید.

 

 

۲- مرحله اول

ثبت اطلاعات خوابگاهی دانشجو: دانشجوی محترم لطفاً در این مرحله اطلاعات خود را وارد سیستم نموده و در آخر گزینه "اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می‌باشد" را تایید و با کلیک بر روی دکمه اعمال تغییرات، اطلاعات ثبت می‌شود (شکل ۲).

 

شکل ۳. ثبت اطلاعات خوابگاهی دانشجو

 

۳- مرحله دوم

ارسال تصویر مدارک مورد نیاز: دانشجوی محترم، در این مرحله فایل اسکن شده از مدارک مورد نیاز را ارسال نمایید. بدین ترتیب که برای هر مدرک سطر مربوطه کلیک کرده، سپس با کلیک لینک ارسال فایل تصویر مدرک موردنظر را انتخاب کرده تا فایل به صورت خودکار ارسال شود (شکل ۳).

شکل ۴. ارسال تصویر مدارک

۴- مرحله سوم

درخواست تمدید خوابگاه: دانشجوی محترم، در این مرحله درخواست تمدید خوابگاه قابل اجرا بوده که پس از وارد شدن به آن بر روی دکمه اعمال تغییرات کلیک نمایید (شکل ۴).

 

شکل ۵. فرم تایید تمدید درخواست خوابگاه

۵- مرحله چهارم

پرداخت الکترونیکی اجاره بها: دانشجوی محترم، در این مرحله پس از کلیک روی گزینه انتخاب، به فرم پرداخت‌های الکترونیکی وارد شده و با کلیک روی لوگوی بانک، به صفحه پرداخت بانک مزبور هدایت شده و اقدام به پرداخت الکترونیکی پیش‌پرداخت اجاره‌بها نمایید (شکل ۵).

شکل ۶. راهنمای پرداخت اجاره بها

 

 

چگونه تیکت ثبت کنم؟


( ۱ )