راهنمای درخواست تمدید خوابگاه تابستان
این راهنما بمنظور تشریح فرایند راهنمای " تمدید خوابگاه در تابستان " تدوین شده است. دانشجوی محترم، لطفاً بمنظور تسریع انجام فرایند به نکات ابتدایی توجه نمایید و مراحل را با دقت انجام دهید. همچنین چارت مسیر فرایند در شکل ۱ قابل مشاهده است.
شکل ۱. چارت مراحل ثبت درخواست
شرایط دانشجو برای تمدید خوابگاه |
|
توجه |
|
۱- ورود به سیستم
دانشجویان گرامی، جهت ثبت "درخواست تمدید خوابگاه " پس از ورود به سیستم آموزش به آدرس ems.ut.ac.ir یا سامانه خوابگاه dorm.ut.ac.ir ، از منوی" دانشجویی،"منوی" خوابگاه" منوی" درخواست گروهی / تکی خوابگاه"منوی" درخواست" و سپس پردازش" عملیات درخواست تمدید خوابگاه" را انتخاب نمایید.(شکل ۲)
شکل ۲. مراحل پردازش درخواست
دانشجویان محترم، در بالای فرم، ترم تمدید خوابگاه و نام و نام خانوادگی دانشجو نمایش داده می شود و در پایین فرم، جدولی است که مراحل کار را به ترتیب نمایش می دهد. (شکل ۲)
شکل ۳. صفحه مربوط به ایجاد درخواست تمدید خوابگاه
توجه |
|
۲- مراحل ارائه درخواست
- ثبت اطلاعات خوابگاهی دانشجو:
دانشجویان گرامی در این مرحله وضعیت تکمیل اطلاعات خوابگاهی دانشجو و تایید آن توسط شما و مدیریت نمایش داده میشود.
- درخواست تمدید خوابگاه:
دانشجویان محترم، با انتخاب این قسمت و انتخاب گزینه وضعیت خود را به متقاضی تمدید خوابگاه تغییر دهید.
شکل ۴. تایید خوابگاه
- پرداخت الکترونیکی اجاره بها:
دانشجویان محترم، پس از کلیک روی گزینه انتخاب (شکل ۲) به فرم" پرداختهای الکترونیکی بابت خوابگاه" وارد شده و سپس با انتخاب دلیل پرداخت با کلیک روی لوگوی بانک، به صفحه پرداخت بانک وارد شده و اقدام به پرداخت الکترونیکی اجاره بها نماید.
شکل ۵. صفحه پرداخت الکترونیکی اجاره بها