dorm.ut.ac.ir

راهنمای درخواست تمدید خوابگاه متاهلین

۳۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۴ کد : ۳۰۸۳ راهنماهای دانشجویان
تعداد بازدید:۱۹۳۲

 

به منظور تمدید خوابگاه متاهلین از پردازش درخواست تمدید خوابگاه متاهلین استفاده می شود.

جهت درخواست تمدید خوابگاه متاهلین پس از ورود به سیستم از منوی"دانشجویی،"منوی"خوابگاه" منوی"درخواست گروهی خوابگاه/اختصاص مکانیزه اتاق"و سپس پردازش"عملیات درخواست تمدید خوابگاه متاهلین" انتخاب شود.

فرمی به شکل زیر نمایش داده داده خواهد شد:

در بالای فرم شماره دانشجویی و نام و نام خانوادگی دانشجو نمایش داده شده و در پایین فرم جدولی است که مراحل کار را به ترتیب نمایش میدهد.

قالب کلی این فرم بدین صورت است که برای تمامی موارد لیست شده، راهنمایی در سمت چپ آنها می باشد که توضیحات لازم را ارائه می کند. همچنین ستونی تحت عنوان وضعیت ،وضعیت هر مرحله را نشان می دهد.در سمت راست لیست، با کلیک بر روی گزینه انتخاب می توان برای انجام هر مرحله اقدام نمود.

 

این مراحل به شرح زیر می باشند:

  • ثبت اطلاعات خوابگاهی دانشجو: دانشجو اطلاعات خود را وارد سیستم نموده و در آخر گزینه اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می باشد را تایید و با کلیک بر روی دکمه اعمال تغییرات، اطلاعات ثبت می شود.

  • ارسال تصویر مدارک مورد نیاز: دانشجو فایل اسکن شده از مدارک مورد نیاز را ارسال می­کند.

بدین ترتیب که برای هر مدرک سطر مربوطه کلیک کرده، سپس با کلیک لینک ارسال  فایل تصویر مدرک موردنظر را انتخاب کرده تا فایل به صورت خودکار ارسال می­شود.

  • درخواست تمدید خوابگاه:در این فرم دانشجو درخواست تمدید خوابگاه میدهد که پس از وارد شدن به آن بر روی دکمه اعمال تغییرات کلیک می نماید.

  • پرداخت الکترونیکی اجاره بها: پس از کلیک روی گزینه انتخاب، دانشجو به فرم پرداختهای الکترونیکی وارد شده و با کلیک روی لوگوی بانک، به صفحه پرداخت بانک مزبور هدایت می شود و اقدام به پرداخت الکترونیکی پیش­پرداخت اجاره بها می­کند.

 

چگونه تیکت ثبت کنم؟


( ۱ )