راهنمای ثبت درخواست فارغ‌التحصیلی دانشجویان (دانشکده مدیریت)

۰۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۰ کد : ۳۶۷۶ راهنماهای دانشجویان راهنماهای کارمندان
تعداد بازدید:۳۷۸۰

این راهنما بمنظور تشریح فرایند" ثبت درخواست فارغ التحصیلی (دانشکده مدیریت)" تهیه و در اختیار شما دانشجویان محترم قرار می‌گیرد. هم‌چنین برای راحتی در انجام مراحل ثبت درخواست، فلوچارت مربوطه در زیر قابل مشاهده است.

جهت مشاهده فلوچارت اینجا کلیک نمایید

 

شکل ۱. چارت مسیر فرایند ثبت درخواست

  1. ورود به سامانه

دانشجویان گرامی، جهت ثبت "درخواست فارغ‌التحصیلی (تسویه حساب) (دانشکده مدیریت) " از طریق سامانه جامع آموزش ems.ut.ac.ir (سیستم گلستان) و ازمنوی پیشخوان خدمت اقدام نمایید.

شکل ۲. ثبت درخواست فارغ التحصیلی

دانشجویان گرامی، پس از ورود به صفحه درخواست، و بعد از ورود اطلاعات و آدرس، در بخش نوع درخواست (همانطور که در شکل ۳ مشخص شده است) گزینه فارغ التحصیلی دانشکده مدیریت را انتخاب نمایید، و بعد از استفاده از گزینه ایجاد در پایین صفحه جهت ثبت درخواست، با استفاده از دکمه بازگشت، به صفحه پیشخوان بازگردید.

در این مرحله پس از مشاهده درخواست اگر نیاز به اصلاح هست اصلاح نمایید.

شکل ۳. ثبت درخواست فارغ التحصیلی

نکته ۱

اگر در طول تحصیل درخواست وام داشته اید اطلاعات مربوط به سندتعهد محضری را وارد کنید

 

نکته ۲

پس از مشاهده و تائید اطلاعات، درخواست را به کارشناس ارسال کنید. اگر پیامی برای کارشناس دارید در قسمت توضیح ثبت و اعمال تغییرات را کلیک نمایید.

 

  1. بارگذاری مدارک

دانشجویان محترم، پس از ایجاد رکورد مورد نظر در پیشخوان، چنانچه مدرکی برای درج مرخصی (پزشکی و..) دارید بارگذاری کرده و درخواست را به کارشناس، جهت بررسی ارسال نمایید.

شکل ۴. بارگذاری مدارک و درخواست به کارشناس

  1. مشاهده گردش کار

دانشجویان محترم، پس از ارسال به کارشناس می‌توانید گردش کار خود را مشاهده نمایید.

نکته ۳

در صورتی که کارشناس مشکلی مشاهده کند، در توضیحات گردش کار اعلام می کند. پس از رفع مشکلات اعلام شده مجدد درخواست را به کارشناس ارسال نمایید

 

نکته ۴

گزارش ۵۲۲ جهت مشاهده موارد تسویه حساب، پس ازابطال کارت شما توسط کارشناس قابل مشاهده می باشد.بنابراین این گزارش را کنترل کنید تاهنگامی که ابطال کارت شما در مراحل گردش کار انجام شد وخروجی این گزارش برای شما قابل مشاهده شد، شروع به انجام تسویه حساب کنید. (درمورد تسویه حساب امور دانشجویی کارشناس مربوطه اقدام خواهد کرد و در صورت نیاز با شما تماس خواهد گرفت).

 

نکته ۵

لازم بذکر است انجام موضوعات تسویه حساب به ترتیب نمی باشد و شما می توانید بطور همزمان تسویه موضوعات مختلفی که در گزارش ۵۲۲ درج شده است انجام دهید.

 

شکل ۵. مشاهده گردش کار

  1. تکمیل تسویه حساب‌ها

دانشجویان گرامی‌، پس از طی شدن مراحل ابطال کارت و تسویه حساب اموردانشجویی که توسط کارشناس اموردانشجویی انجام می‌گیرد، درخواست مجدد به شما ارجاع داده می شود تا تسویه حساب‌های مربوطه را انجام دهید.

شکل ۶ - تکمیل تسویه حساب ها

  1. مشاهده گردش کار خاتمه یافته

دانشجویان گرامی، پس از ارسال نامه به اتوماسیون می‌توانید در قسمت خاتمه یافته و از آیکون "مشاهده گردش کار اتوماسیون" استفاده نمایید.

شکل ۷- مشاهده گردش کار خاتمه یافته


( ۷ )