راهنمای فرآیند درخواست فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی

۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰ کد : ۳۶۵۲ راهنماهای اساتید
تعداد بازدید:۱۷۷۲

۱- فرآیند درخواست فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی

    1. کاربران و استفاده کنندگان

کاربران این فرآیند در حال حاضر اعضای محترم هیئت علمی رسمی قطعی هستند.

    1. گام‌های فرآیند

جهت ثبت درخواست فرصت مطالعاتی در سامانه پیشخوان، در ستون سمت چپ صفحه روی لینک" فرآیند فرصت مطالعاتی" کلیک نمائید. پس از ورود به کارتابل مربوطه، طبق گام‌های زیر اقدام شود:

ابتدا از کارتابل خود درخواست جدید را باز کنید. شکل ۱.

شکل ۱. نمای دکمه درخواست جدید

پس از باز شدن فرم انتخاب درخواست جدید، از قسمت فرایندهای اداری فرآیند درخواست فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی را انتخاب نمایید. شکل ۲.

شکل ۲. انتخاب فرآیند درخواست فرصت مطالعاتی در سامانه

پس از باز شدن فرم درخواست، پس از بررسی صحت اطلاعات خود در بخش مشخصات فردی، سایر اطلاعات خواسته شده را که در شکل ۳ مشخص شده‌اند کامل کرده و در ادامه دکمه ارسال را کلیک نمائید.

نکته ۱

کامل کردن اطلاعات ستاره‌دار ضروری می‌باشد.

مدارک جهت بارگذاری باید به صورت pdf باشند.

شکل ۳. فرم درخواست فرصت مطالعاتی

 

پس از زدن دکمه ارسال، درخواست شما به کارتابل کارشناس مربوطه ارسال شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در این حالت کارشناس به سه صورت درخواست شما را پاسخ خواهد داد:

 

    • احراز شرایط اولیه، در این صورت درخواست اولیه شما ثبت گردیده و در گردش کار قرار خواهد گرفت.
    • نیاز به اصلاح، کارشناس مربوطه فرم ارسالی را با ارائه توضیحات به شما در همین کارتابل باز می‌گرداند. طبق توضیحات کارشناس، پس از اصلاح اطلاعات و مدارک، مجدداً فرم را ارسال نمائید.
    • عدم احراز شرایط، در این صورت طبق نظر کارشناس شما واجد شرایط اعزام به فرصت مطالعاتی نمی‌باشید و در همین کارتابل طبق شکل ۴ پیغام اطلاع رسانی برای شما ارسال خواهد شد.

شکل ۴. اطلاع رسانی عدم احراز شرایط اولیه

نکته ۲

در هر مرحله از گردش کار، در صورت رد درخواست توسط هر یک از مسئولین، درخواست شما به پایان رسیده و اطلاع رسانی همانند شکل ۴ به کارتابل شما ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید که مراحل پیشرفت فرآیند از طریق ایمیل نیز به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

 

پس از بررسی اطلاعات اولیه درخواست، درخواست شما جهت ارسال مدارک تکمیلی به کارتابل شما بازگردانده می‌شود. در این قسمت اطلاعات خواسته شده را داخل فرم آپلود کرده و مجدداً در خواست را ارسال نمائید. شکل ۵.

شکل ۵. ارسال مدارک تکمیلی

پس از تأیید مدارک، فرآیند پایان یافته و در کارتابل شما یک فرم اطلاع رسانی ارسال می‌گردد. شکل ۶.

شکل ۶. اطلاع رسانی پایان فرآیند

 


( ۱ )