سوالات کاربران

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰ کد : ۳۵۵۶ راهنماهای کارمندان
تعداد بازدید:۸۳۸

۱- کاربر شعبه فعال خود را نمی بیند؟

جهت مشاهده و انتخاب شعبه فعال، کاربر باید در منوی سمت راست بر روی کاربری کلیک کرده و شعبه فعال خود را انتخاب نماید.

۲- نامه ها و درخواست های ارسالی خود را درکجا میتوانم مشاهده کنم؟ و از کجا اطلاع پیدا کنم که درخواست من در چه مرحله ای از کار است؟

جهت مشاهده درخواست های ثبت شده خود، بر روی ارسالی کلیک کرده و تمام نامه های ارسالی خود را مشاهده کنید. و سپس جهت اطلاع از وضعیت نامه خود، بر روی نامه مورد نظر کلیک کرده سپس برروی عملیات، و بعد از آن بر روی وضعیت گردش کار کلیک کنید تا مشاهده کنید نامه درخواست کالای شما در چه مرحله ای از کار است.

۳- چرا تنها تعدادی از پیام های دریافتی و ارسالی در کارتابل قابل مشاهده است؟

کاربر گرامی دقت نمایید که در هر یک از صفحات دریافتی و ارسالی پیام ها، در گوشه سمت چپ، سه آیتم جهت فیلتر پیام ها وجود دارد که بر اساس زیر قابل فیلتر است:

۱- فیلتر بر اساس تاریخ ۲ فیلتر بر اساس وضعیت نامه ۳- فیلتر بر اساس خوانده شده یا خوانده نشده

درصورتی که هر سه آیتم بر روی همه موارد باشد شما قادر خواهید بود تمامی پیام هایتان را مشاهده کنید.

به تصاویر زیر دقت نمایید:

۴- جهت پیدا کردن نامه ای بر اساس تاریخ، شماره درخواست و... چگونه میتوانیم نامه را پیدا کنیم؟

در قسمت جستجو در کارتابل می توان بر اساس تمامی خواسته ها جستجو را انجام داد.

۵- چگونه میتوان از صفحه کاربری خودمان خارج شویم؟

کافیست بر روی نام کاربری خود اشاره کرده و گزینه خروج از سیستم را کلیک کنید.