راهنمای بررسی درخواست انصراف از تحصیل دانشجو
این راهنما بمنظور تشریح فرایند راهنمای کارشناس جهت "بررسی درخواست انصراف از تحصیل" تدوین شده است. کارشناس محترم، لطفاً به منظور تسریع انجام فرایند به نکات ابتدایی و تذکرات توجه نمایید. همچنین مسیر فرایند به صورت فلوچارت در شکل ۱ قابل مشاهده است.
جهت مشاهده فلوچارت فرآیند بررسی درخواست انصراف از تحصیل دانشجو اینجا کلیک نمایید.
شکل ۱. فلوچارت مسیر فرایند
توجه |
|
۱- مرحله اول
کارشناس محترم، نکات ذکر شده در بالا به صورت تصویر در شکل ۲ قابل مشاهده است.
شکل ۲. مرحله درخواست انصراف از تحصیل
۲- مرحله ابطال کارت دانشجویی
در این مرحله کارشناس اقدام به ابطال کارت دانشجویی و تغییر وضعیت دانشجو به انصراف از تحصیل میکند و درخواست را برای انجام تسویه اموردانشجویی به کارشناس مربوطه ارجاع میدهد. (شکل ۳)
توجه |
|
شکل ۳. مرحله دوم – ابطال کارت دانشجویی
۳- تسویه حساب دانشجویی توسط کارشناس
در این مرحله کارشناس مربوطه اقدام به تسویه حساب برای دانشجو میکند (شکل ۴).
شکل ۴. مرحله سوم – تسویه حساب
۴- تایید نهایی توسط کارشناس
در این مرحله پس از انجام کلیه تسویه حسابها، کارشناس اقدام به تایید نهایی کرده و سپس با تکمیل مشخصات پیش نیازخاتمه، آنرا جهت تایید، به مسئول اداره آموزش ارسال میکند (شکل ۵).
شکل ۵. مرحله چهارم - تایید نهایی کارشناس
۵- تایید مسئول آموزش
در این مرحله مسئول اداره آموزش، در پیشخوان خدمت اقدام به تایید و ارسال نامه حکم درخواست انصراف دانشجو میکند. (شکل ۶).
شکل ۶. مرحله پنجم – تایید مسئول آموزش
جهت دانلود راهنمای بررسی درخواست انصراف از تحصیل دانشجو با فرمت pdf اینجا کلیک نمایید.