ems.ut.ac.ir

راهنمای ثبت درخواست تقاضای المثنی گواهی موقت(در صورت مفقود شدن اصل گواهی موقت)

۰۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۹ کد : ۳۱۹۴ راهنماهای دانش آموختگان
تعداد بازدید:۹۷۶۴

جهت ثبت درخواست تقاضای المثنی گواهی موقت پس از مراجعه به سامانه جامع آموزش (سیستم گلستان) از منوی پیشخوان خدمت اقدام نمائید.

در این قسمت باید مدارک را بارگذاری وپس از پرداخت هزینه به کارشناس ارسال نمائید.

*در قسمت ارسال مدارک می‌توانید فرمهای مورد نظر را از لینک دریافت فرمهای مورد نیاز در بالای صفحه دریافت و پرینت نمائید.

*هنگام ارسال درخواست به کارشناس اگر نیاز به پیامی به کارشناس هست در قسمت توضیح درج کنید.

 

 

پس از ارسال به کارشناس و بررسی توسط ایشان مدرک المثنی شما چاپ و پست خواهد شد.

*در صورتی که اشکالی وجود داشته باشد کارشناس از طریق گردش کار به اطلاع شما خواهد رساند. بنابراین به گردش کار دقت کنید.

*پس از ارسال گواهی موقت به اتوماسیون جهت امضا و چاپ، می‌توانید گردش کار خود را از طریق زدن تیک سوابق قبلی و از طریق آیکون گردش کار در اتوماسیون مشاهده کنید.

 

کلید واژه ها: المثنی گواهی موقت


( ۳ )