راهنمای استفاده از سامانه پایان نامه برای دانشجویان

۰۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۷ کد خبر : ۳۲۶۴ راهنماهای دانشجویان
تعداد بازدید:۹۴۱
  1. برای ثبت پایان نامه: لازم است اطلاعات پایان نامه از طریق این سایت به مسؤول فهرست نویسی دانشکده ارسال گردد. ابتدا لازم است تا با استفاده از منوی "ورود دانشجویان از طریق سامانه احراز هویت مرکزی " وارد سامانه شوید.

شکل ۱- راهنمای ورود دانشجویان به سامانه

 

  1. تکمیل اطلاعات: در فرم نمایش داده شده تمامی فیلدهای ستاره دار باید پر شوند. برای دقت بیشتر کار بهتر است تمامی فیلدها را پر کنید. توجه شود برخی از این فیلدها ممکن است توسط سیستم پر شده باشند.

 

  1. فایل‌های پایان نامه: شما موظف هستید ۴ فایل با فرمت PDF و ZIP یا RAR را نیز تهیه کرده و در قسمت " فایل pdf از ۱۵ صفحه اول" و " فایل pdf از تمام متن" و"فایل زیپ شده از word/tex از ۱۵ صفحه اول" و "فایل زیپ شده از فایل‌های word/tex تمام متن" به سامانه معرفی و ارسال نمائید.

 

  • فایل زیپ شده از word/tex از ۱۵ صفحه اول: فایل ۱۵ صفحه word یا tex یا latex موجود است که به صورت RAR یا ZIP در سامانه ذخیره می‌شود.
  • فایل زیپ شده از فایل‌های word/tex تمام متن: منظور فایل تمام متن پایان نامه به صورت word یا tex یا latex موجود به صورت ZIP یا RAR در سامانه بارگزاری شود.

نکته ۱

فایل‌های ارسالی تمام متن باید کوچک‌تر از ۴۰ مگابایت و فایل‌های ارسالی ۱۵ صفحه باید کوچک‌تر از ۴ مگابایت باشند.

 

 

شکل ۲- راهنمای ارسال فایل ها

 

  1. چک نمودن اطلاعات دانشجویی: در این قسمت اطلاعات دانشجویی خود را که به طور خودکار از سامانه آموزش آورده شده است، چک نمائید.

 

شکل ۳- اطلاعات نویسنده

  1. پر نمودن فیلد رشته / گرایش: برای یافتن گرایش فیلد "نام قسمت آکادمیک" عنوان گرایش را تایپ کرده و روی کلید " جستجو" کلیک کرده تا لیستی از قسمتهای آکادمیک با عنوان گرایش تایپ شده را نمایش دهد. در لیست نمایش داده شده، روی مورد مناسب کلیک کرده تا اطلاعات کامل گرایش شما نمایش داده شود. در صورت درست بودن، روی کلید " انتخاب" کلیک کنید. در این حالت صفحه فعلی بسته می‌شود و گرایش شما در فیلد مربوطه در صفحه درخواست ثبت نمایش داده می‌شود.

 

نکته ۲

گرایش حتماً باید از این لیستی که در جلوی فیلد"رشته / گرایش" قرار دارد، انتخاب شود و تایپ کردن نام گرایش در فیلد مربوطه کار نخواهد کرد.

 

شکل ۴- راهنمای تکمیل فرم

 

 

نکته ۳

پس از انتخاب آن لطفاً دقت نمائید که این رشته یا گرایش متعلق به دانشکده مربوطه باشد.

 
  1. مشخص کردن استادها: استاد راهنما و مشاور نیز حتماً باید از لیست کنار آن انتخاب گردد

 

شکل ۵- راهنمای انتخاب استاد

 

  1. تأیید نهایی: در صورت کامل بودن فرم درخواست فهرست نویسی برای ارسال درخواست روی کلید " تأیید" کلیک کنید. در صورت کامل بودن اطلاعات سیستم پیام موفقیت آمیز بودن کار را در بالای فرم خواهد داد. ولی در صورت ناقص بودن اطلاعات سیستم خطای مناسب را در همان بالای فرم نمایش می‌دهد. شما باید بعد از تصحیح خطای نمایش داده شده دوباره روی کلید " تأیید" کلیک کنید.

 

  1. بروز رسانی اطلاعات: در صورتی که بعد از تأیید متوجه شدید برخی از اطلاعات را اشتباه وارد کرده‌اید می‌توانید دوباره وارد سیستم شده و اطلاعات را تغییر داده و تأیید کنید.

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.