درخواست ارسال تاییدیه به مراکز دولتی و غیردولتی

۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۶ کد خبر : ۳۲۲۲ راهنماهای دانش آموختگان
تعداد بازدید:۱۷۳۷

جهت ثبت تقاضای درخواست ارسال تاییدیه به مراکز دولتی و غیردولتی پس از مراجعه به سامانه جامع آموزش(سیستم گلستان) از منوی پیشخوان خدمت اقدام نمایید.

در این مرحله  اسکن "نامه درخواست تاییدیه تحصیلی برای مراکزدولتی وغیردولتی" را ارسال کرده ،هزینه را الکترونیکی پرداخت کنید و سپس برروی دکمه ارسال کلیک کنید.(در قسمت توضیحات ،تمام توضیحات لازم مانند نام سازمان و.... را درج نمایید.)

 

پس از تائید و ارسال درخواست به کارشناس از طریق آیکون گردش کار می توانید مراحل گردش کار را مشاهده نمایید.

*در صورتی که کارشناس مشکلی مشاهده کند ، در توضیحات گردش کار اعلام می کند.پس از رفع مشکلات اعلام شده مجدد درخواست را به کارشناس ارسال نمایید.

*پس از اتمام روند کار، ابتدا باید تیک سوابق قبلی را بزنید تا قادر به مشاهده گردش کار در اتوماسیون اداری شوید.

 


۱ رای

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.