it.ut.ac.ir

سیاست جدید تغییر دوره ای رمز عبور

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۲۲ کد خبر : ۳۲۱۲ راهنماهای عمومی
تعداد بازدید:۳۱۳۲۵

به اطلاع می‌رساند جهت اعمال سیاست‌های امنیتی به‌روزتر در سامانه احراز هویت مرکزی، تغییر اجباری رمز عبور به صورت دوره‌ای در دستور کار قرار گرفته است؛ به همین منظور این سیاست از روز سه شنبه مورخ ۰۳/‏۱۲/‏۹۵‬ اعمال خواهد شد.، افرادی که مشمول این سیاست می‌شوند بعد از ورود موفقیت‌آمیز به سامانه دسترسی به اینترنت (Hotspot) با پیغام تغییر رمز عبور (تصویر ۱) مواجه و جهت تغییر پسورد به سامانه مدیریت شناسه یکتا دانشگاه ( https://utid.ut.ac.ir/user/login ) ارجاع داده خواهند شد (تصویر ۲)، و بعد از تغییر رمز عبور مجدد می‌توانند همانند گذشته از سرویس اینترنت استفاده نمایند.

*** توجه: همواره هنگام استفاده از سامانه‌های دانشگاه به پسوند ut.ac.ir. در آدرس دامنه و وجود عبارت  https در ابتدای آدرس دقت فرمائید. در صورتی که هر یک از اینها مشاهده نشود، به احتمال زیاد در سایتی تقلبی که مترصد سرقت نام کاربری و کلمه عبور شما است قرار دارید. ***

تصویر (۱)

تصویر (۲)

 


۱۴۵ رای

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

فرشاد ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۹
1. چرا؟ 2. به صورت دوره ای یعنی چند وقت یکبار؟
فاطمه عروجی ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۱
سلام، کار عجیبی است، نظر متخصصان رمزنگاری غیر از این است، این کار فقط زحمت کاربران را افزایش میدهد بدون تغییر محسوس در افزایش امنیت، توصیه میکنم نظر متخصصانی نظیر آقای دکتر اخایی در دانشکده برق و کامپیوتر را جویا شوید
محمد ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۵
بیفایده به نظر میرسد!!
ابوذر ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۴
با سلام. چرا اجباری؟؟؟ اگه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی می کردید بهتر نبود؟؟ کافی بود آیکون پیشنهاد تغییر رمز به کاربر را فعال می کردید. سپاس
محمود حقيقى ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۴
رمز عبورم را فراموش کرده أم لطفا راهنمایى فرمایید باتشکر
سپهر ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵
کار بیهوده ایه اصلا مگه چه ما چه اطلاعات محرمانه ای داریم که نگرانید سرقت بشه؟!
آسمانی ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۰
با سلام و احترام بنده سال 93 ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت تهران قبول شدم که رفتم وزارت بهداشت و الانم ارشدم تموم شده , دانشجوی دکتری هستم تازه وزارت علوم پیام داده بیایم سامانه! احتمالا اسمم توی لیست قبولی ها بوده که بنده رو مورد لطف خودشون قرار دادند.
حمید ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۰
خداوکیلی ول کنید هی رمز عوض کنیم که چی بشه بابا فقط زحمت ما را زیاد میکنید.
کیوان ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۸
باسلام وعرض ادب .اگه ممکنه همون رمز قبلی بهتره
نادر خاقانی- ارشدحقوق تجارت بین الملل- ترم آخر ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۲:۵۸
سلام لطفا یوزرجدید بنام khaghani و با سورد شماره ملی برای بنده فعال ونتیجه را به ایمیل شخصی فوق ارسال نمایید.با سپاس
سونيا ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۳:۴۷
سلام اصلا اجباری بودنش کار درستی نیست، زحمت کاربران در هر دوره برای به خاطر سپردن رمز جدید زیاد می شود. این کار جز ایجاد یک اضطراب مضاعف چیز دیگه ای به همراه ندارد. به نظرم باید امنیت سیستم و پهنای باند دانشگاه را بالا ببرید و تعویض رمز اختیاری باشد. متشکرم
م گ ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۰:۲۴
نکنید آقا نکنید هیچ کار دیگه ای ندارید تو انفورماتیک که با این کارای بیهوده سرگرم میکنید خودتون رو؟
دكتر جليل خاوند كار ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۷:۳۷
سپاسگزار خواهم بود اگر در مورد پست الکترونیکی اینجانب کمکی که می توانید انجام دهید؟. ۰۹۱۲۱۴۱۵۶۲۵
فاطیما ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۴
با سلام هرچه تلاش میکنم در جهت تغییر رمز مجددا خطا می دهد.حتی با پیروی از الگویی که داده اید؟!
علی ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۹:۲۰
با سلام،بنده هر رمزی را وارد می کنم،قبول نمی کند،لطفا رسیدگی بفرمایید
Sarah ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۹
Vaghean moteasefam kolan dar in keshvar hame chiz ejbariye.shoma bayad amniyate systemetun ro az raveshaye dge vala bebarid na ejbare karbaran.
احسان ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۲
خدا خیرتان بدهد خیالم راحت شد دیگه چون ترامپ اوده میترسیدم رمزمو بردا بجام واحد بگیره و امتحان بده آخه درسش ضعیفه
اکرم ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۲
اگر می دانستیم چه مشکلی وجود دارد که ضرورت " اجبار " اعلام شده است حتما همکاری بهتری صورت خواهد گرفت .با تشکر
زهرا ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۸
با سلام...بعد از تغییر رمز عبور با موبایل امکان وارد شدن و متصل شدن به اینترنت را دارم اما با لب تابم خیر و مدام error می دهد.چکار کنم؟
علی ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۲
متاسفانه سامانه دچار اشکال شده و اینترنت وصل نمی شود. با تغییراتی بیهوده مانند این کار فقط ایجاد اشکال در سیستم کردید
ardianian ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۸
سلام امروز ی پیام اومد برام که رمز ورودمو عوص کنم .با موفقیت انجام شد اما بعد از اون دیگه میزنه رمز عبور نا معتبر لطفا رسیدگی کنید ممنون 410695004
مرضیه خزائی ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۴
با اینکار موافق نیستم
زهره ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۰
سلام واقعا این کار جز استرس جیزی نداره ....در ضمن من امروز برای تغییر رمز اقدام کردم که طبق معمول سیستم قبول نمیکنه ...شما جای تغییر اجباری رمز لطفا سیستم رو درست کنید ...
مون ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۵۸
سلام من دانشجوی دانشگاه تهران نیستم و جزو اساتید و کارمندان دانشگاه نیز نیستم . چگونه این پیام به شماره تلفن من نیز ارسال شده ؟
محمود ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۲۲
کار خوبی نیست سامانه کم گیر داره اینهم بهش اصافه شه
ر ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۵
سلام.من خیلی وقته درسم تموم شده ولی تو شهر نزدیک خودمون تو استان فارس.اصلا هیچ ربطی به دانشگاه ان فور ماتیک تهران ندارم.این پیامک چرا برای من اومده؟ لطفا توضیح!!!
حجت ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۹
مسخره هست-در راستای اشتغال زایی هست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
Maede ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۶
Good