it.ut.ac.ir/internet

راهنمای استفاده از UTVPN در Windows

۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۹ کد خبر : ۳۱۵۱ راهنماهای عمومی
تعداد بازدید:۳۷۳۹۲

روش اول: راهنمای استفاده از UTVPN در ویندوز

  1. ابتدا فایل اجرایی را از اینجا دانلود نمایید.
  2. فایل UTVPN.pbk  را اجرا نمایید ومطابق تصویر زیر بر روی دکمه Connect  کلیک نموده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید:

 

توجه فرمایید پس از اتمام کار حتماً اتصال خود را قطع نمایید، جهت قطع اتصال فایل UTVPN  را اجرا و بر روی دکمه Hang  Up کلیک نمایید.

 

روش دوم: آموزش ساخت کانکشن VPN در Windows 

 از این لینک استفاده کنید: http://ithelp.ut.ac.ir/fa/news/3152

کلید واژه ها: اینترنتutvpnwindows


۱۹ رای

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

شیرین دیانتی دیلمی ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۴۷
با سلام و احترام امکان نصب در Windows XP فراهم نشد. پیغام خطای 789 است. لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر
سیاش وظیفه دوست ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۴
تشکر از زحمات شما
سعید خانی ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۵
با سلام و احترام بنده به تازگی فارغ التحصیل شده ام. از هر دو روش استفاده می کنم اما با خطای 691 و عدم کانکشن مواجه می شوم. خواهشمندم راهنمایی بفرمایید. آیا به یوزر و پسوردم ارتباط داره یا مشکل از جای دیگر است؟ متشکرم
جان نثار ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۴
با سلام من با ویندوز 10 بعد از وارد کردن گذر واژه و کلمه عبور با خطای 809 مواجه می شوم. راه حل چیست؟
احسان ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۲۶
با سلام وقتی من دکمه connect را کلیک میکنم ارور 868 میاد .
بهزاد سروی ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۵۶
با سلام امکان اتصال در ویندوز اکس پی برای وجود نداره. خطای 789 میده
سیاوش ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۲
لطفا همان گیت قبلی را فعال کنید. این سیستم خیلی مشکل دارد. سرعت اینترنت را کم می کند. مرتب قطع و وصل می شود. سرعت اتصالش به پایگاهها خیلی پایین است . لطفا رسیدگی کنید . و یک سوال : مگر گیت قبلی چه مشکلی داشت؟
سید احمد سادات نوری ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۵۳
با سلام پس از نصب و اجرا خطای 868 برای کانکشن میدهد،لطفا راهنمایی کنید. با تشکر
فدایی ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۳
سلام. پیغام خطا 789 را چطور میشه برطرف کرد؟ چرا با گیت نمیشه دیگه کار کرد. خیلی خوب بود.
دارابی ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰
با سلام به تازگی فارغالتحصیل شدم. و هنگام اجرای UTVP خطای 868 را دریافت کردم. لطفا راهنمایی کنید
حمید جنتی ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۳:۲۳
سلام متاسفانه error 789 مواجه میشم
قهرمانی حاتم ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۲:۴۸
با سلام هر دو روش را امتحان کردم خطای 789 میدهد.لطفا راهنمایی بفرمائید. بنده جهت دسترسی به اتوماسیون اداری خارج از دانشگاه نیاز خیلی مبرم به دسترسی دارم.
شیرین ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۲
با سلام با هیچ روشی امکان وصل شدن به شبکه دانشگاه از خارج وجود ندارد. علی رغم دریافت پیامک مبنی بر استفاده از utvpn در خارج از دانشگاه هنگام اتصال با خطای 809 مواجه گردیده. لطفا بررسی و راهنمایی فرمایید.
محمد صفری ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۴
دکمه کانکت را بعد از باز شدن منوی ارتباط از طریقUTVPN به دانشگاه تهران را میزنم ولی با ارور 868 مواجه میشوم لطفا راهنمایی فرمایید