راهنماهای سامانه جامع آموزش (برای دانشجویان)

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۴ راهنماهای دانشجویان
تعداد بازدید:۲۶۵۸۶
دانشجویان در این بخش می توانند به لیست راهنماهای جامع آموزش دسترسی داشته باشند.

۴۴ رای

نظر شما :

توجه!لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش مربوطه( تماس با ما ) مراجعه فرمایید.

رقیه جعفرلی
۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۱
سلا چطور میشه رمز سیستم گلستان ر و تغییر دادش؟ من نمی تونم وارد سیستم گلستان برای اخذ کارت دانشجویی بشم
دنا عباسی
۲۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۴
بسیار عالی
محمد بهزاد وکیل آباد
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۷
من دانشجوی mph هستم . اصلا با نام کاربری و رمز عبور قبلی که داشتم . و وارد سایت می شدم نمی توانم
میلاد محمدی
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۴
خوب
امیر
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۴
آیا امکانه تغییر ایمیل وجود دارد؟
ریحانه گل وردی
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۱
باسلام و خسته نباشید دانشجوی ارشد نوبت دوم هستم...شهریه ثابت برای نیم سال دوم را به حساب ریخته ام اما امکان انتخاب واحد برای من وجود ندارد...حتی در قسمت شهریه هم مبلغ را مشخص نمیکند و صفر نوشته شده...الان من از چه راهی باید انتخاب واحد کنم؟لطفا سریع تر پاسخ دهید باتشکر
فرزاد
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۲
افتًضاح ترین سیستم رو دارید بهتون تبریک میگم ازین بدتر دیگه نمیشد فقط اسم یک دانشگاه رتبه 1 رو یدک میکشید
فرزانه
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۶
سلام چرا بعضی دروس را نمره واسه بقیه دانشجویان رد شده ولی واسه تعدادی دیگه رد نشده واقعا سیستم پیچیده ای دارید هر ترم دچار مشکل هستیم معلوم نیست نمرات کجا ثبت میشه و خیلی ایرادات دیگه داره الان نمرات دروس را اساتید رد کردند ولی واسه بعضی ها ثبت نشده واسه تعدادی ثبت شده کاش زودتر تموم میشد دیوانه شدیم با این سیستم تون
شکوه
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۹
با سلام. من فارغ التحصیل هستم اما متاسفانه اصلا نمی توانم وارد سیستم گلستان شوم و پیغام : کاربر گرامی از ie نسخه 9 به بالا استفاده کنید " می آید. در صورتیکه میندوز من 10 و مرورگر اینترنت اکسپلورر من هم 11 است. باید چه کنم؟ همینطور بعضی از نرم افزارها ی دانشگاه را هم بلاک می شود. چرا؟
آرش زهتاب آذری
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۵۶
متاسفانه سیستم جامع گلستان تنها برویinterner explorer 9 اجرا میشه و از سایر مرور گرها مثل کروم یا موزیلا نمیشه استفاده کرد مهمتر از این عدم توانایی ارایه خدمت در بستر اندروید و سایر سیستم های عامل گوشی ، تبلت و ... است باید پذیرفت امروزه با وجود تبلت و گوشی هوشمند تلفن همراه تقریبا استفاده از pc جهت انجام امور روزمره کمتر شده ، لطفا سیستم رو ارتقاء بفرمایید تا مشکلات فوق الذکر حل شود .
فرحان
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۸:۴۷
سلام و خسته نباشید سامانه گلستان تهران کمک رسان دانشجو اصلا نیست ورژن که برای ورود به سامانه استفاده میشود هر جا دردسترس نمی باشد وباعث بی اطلاعی دانشجو از وضعیت اش میشود خواهشمند است این مورد را جدی بگیرید و راهکار مناسبی را برای این موضوع انتخاب کنید.
فرحان
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۵
سلام و خسته نباشید انتقاد که به سیستم الکترونیک دانشگاه تهران وارد است برای استفاده از اموزش های مجازی باید از یک بروزر و برای مدیریت اموزشی (گلستان) از یک بروزر دیگر و فقط با یک ورژن خاص استفاده باید کرد دیگر به فکر دانشجو نیستند که با سامانه های دیگر در بروز های متفاوت باید کار کرد خواهشند است یک دست سازی فرمائید.
محسن
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۷
سلام من نمیتونم وارد سایت گلستان بشم مرورگر هم ورژن 11 است اما ... عجیبتر اینکه دوستم با رمز و نام کاربری من وارد سیستم گلستان میشه اما من نمیتونم وارد بشم لطفا راهنمایی کنید.
نبی وحیدپور
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۴:۲۷
وجدانا بدترین و مشگلترین سایت دانشگاه تهران است هرچند بار وارد میشم به سختی وهزاران بار باید وارد بشی تا شاید موفق بشی الان یک هفته است که نمیتونم وارد سایت دانشگاه جامعه اموزش بشم این سایت عوضش کنید
دانشجوی mba