http://ems.ut.ac.ir

راهنمای درخواست کارت دانشجویی المثنی (برای دانشجویان)

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۲ کد خبر : ۲۹۵۳ راهنماهای دانشجویان
تعداد بازدید:۲۴۴۷
تعریف و مقررات مربوط به درخواست کارت المثنی
  • در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن کارت دانشجوئی پس از اطلاع رسانی به کارشناس آموزش مربوطه و طی مراحل اداری لازم، دانشجو موظف است پس از ورود به سامانه جامع آموزش وطی کردن مراحل ذکر شده در راهنمای ذیل، اقدام نماید.
  • در طول تحصیل دانشجو، کارت المثنی فقط یکبار صادر میشود. در صورت دو بار مفقود شدن صرفاً

موضوع با تأئید کمیسیون موارد خاص دانشگاه بررسی و با اعلام اداره کل حراست دانشگاه وتائید مسئولین، قابل پیگیری و صدور مجدد است.

راهنمای دانشجویان جهت ارسال درخواست کارت دانشجویی المثنی:

ابتداً گزارش شرح واقعه به سرقت رفتن ویا مفقود شدن کارت دانشجویی به کارشناس آموزش مربوطه، اعلام شود.

پس از ورود به سامانهء آموزش گلستان، برای ارسال درخواست کارت دانشجویی به منوی پیشخوان خدمت، مراجعه نمایید.

پس از انتخاب کارت دانشجویی از ستون سمت راست منو، لینک درخواست جدید را انتخاب کنید.

پس از باز شدن صفحه درخواست کارت دانشجویی نوع درخواست را کارت المثنی را انتخاب و سپس با کلیک بروی ارسال تصویر، فایل عکس خود را که نام آن باید شماره دانشجویی خود باشد، ارسال نمایید.

برای ثبت درخواست، پس از ارسال عکس به ترتیب کلیدهای و موجود در پائین صفحه، کلیک نمایید. پس از این مرحله یک ردیف در صفحه اصلی دیده می‌شود. با کلیک بر روی این سطر، صفحهء تایید باز می‌گردد. با انتخاب تایید و اعمال تغییرات به مرحله بعد میروید.

در این مرحله بر روی سطر مورد نظر کلیک کنید تا صفحه مربوط دریافت فرم تعهد محضری، نمایش داده شود.

در فرم ظاهر شدهء ذیل شماره دانشجویی خود را وارد کرده و بر روی مشاهده گزارش، کلیک نمایید.

پس از گرفتن گزارش، بر روی آماده سازی جهت چاپ کلیک کرده و فرم را پرینت بگیرید.

پس از انجام کارهای مربوط به تعهد محضری و اسکن آن وتبدیل به فرمت gif یا jpg در صفحه پیشخوان خدمت بر روی فلش کلیک کرده تا به مرحله بعد بروید.

در این مرحله بر روی سطر موردنظر کلیک کنید تا صفحه مربوط به ارسال مدارک باز شود.

با کلیک بر روی لینک ارسال می‌توانید تعهد نامه اسکن شده خود را upload نمائید.

جهت مشاهده و اطمینان از ارسال فایل upload شده می‌توانید برروی ذره بین کلیک نمایید ومدرک ارسالی خود را مشاهده نمائید.

پس ازبازگشت به صفحهء اصلی، بر روی علامت فلش کلیک کنید تا به مرحلهء بعدی بروید.

در این مرحله لازم است هزینهء کارت درخواست شده، بصورت الکترونیکی پرداخت شود. با کلیک بر روی سطر مربوط به پرداخت الکترونیکی، صفحهء مربوطه باز میشود. پس از پرداخت و بازگشت به صفحهء اصلی، بر روی علامت فلش کلیک کنید تا به مرحلهء بعدی بروید. در صورت عدم پرداخت با خطا مواجه خواهید شد.

پس از بازگشت به صفحه اصلی پیشخوان خدمت بر روی فلش کلیک کنید تا درخواست شما جهت بررسی در توسط کاربر دانشکده / پردیس ارسال گردد.

* در صورت اشتباه در درخواست تا قبل از پرداخت هزینه می‌توانید از دکمه x جهت حذف درخواست استفاده کنید و درصورت لزوم اقدام به ثبت مجدد درخواست نمائید.

 

چگونه تیکت ثبت کنم؟


۱۰ رای